IKASTAROA
NOLA ZUREGANATU ZURE BEZEROEN ARRETA ESTIMULU BETETAKO MUNDUAN
Informazio hau gazteleraz ere irakurri dezakezuDenok begiekin erosten baina gaurko munduan etengabe ari gara milaka estimulu jasotzen: erakusleihoak, telefonoak, hiri altzariak, jendea, autoak,...¿Nola bereiz dezakegu gure denda nahaste-borraste honetan?
Hauxe ikasiko duzu: Estimuluak zer diren, zein da haien garrantzia erosketa prozesuan eta nola estimulu hauek emozioak sor ditzakete bezeroen buruan. Azken pausua hau lortzea da: ZURE DENDAK TRANSMITITUKO DUEN EMOZIOA DEFINITZEA ETA BEZERO ETA SALMENTA GEHIAGO LORTZEKO ERABILTZEA.
Data: | Azaroaren 2tik 6ra |
Ordutegia: | 14:30etik 17:00etara |
Lekua: | Gernika-Lumoko Kultur Etxea |
Zein da gure proposamena IKASTARO honetan?
Hauexek dira ikastaro honen edukiak:- Zeintzuk dira zure bezeroek arreta handiagoa ematen dioten estimuluei zure dendan sartzean?
- Zein da gure emozioen eragina erosketa-prozesuan?
- Zein da guren dendan azpimarratu bahi dugu emozio nagusiena?
- Nola aplika dezakegu multisentsorialtasuna gure dendan?
- Zer arrazoik daukate eragin handiagoa bezeroen buruan?
EGILEA:
Borja Escalona
Merkataritzarako Teknikaria
Gernika-Lumoko Merkataritzako Bulego Teknikoak sortua
ZURE USTEZ BERRI HAU INTERESGARRIA DA ZABALDU INTERNET-EN:
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina