2019(e)ko urriaren 29(a), asteartea

Aberatsek ere badakite negar egiten 4: AEBetako merkataritza-kate handien itxierak jarraitzen du

APOKALIPSIAK JARRAITZEN DU


https://comercio-gernika-lumo.blogspot.com/2019/10/los-ricos-tambien-lloran-4-sigue-el.htmlInformazio hau gazteleraz ere irakurri dezakezu

Amerikan "Retaileko apokalipsia" deitzen diote, eta txikizkako merkataritzan ia dena izan diren denda handien itxieren fenomenoa da, batez ere Estatu Batuetan. Itxi dituzten denda horien izenak asko dira, Atlantikoaren alde honetan izen guztiak ez zaizkigu ezagunak baina Amerikan hemen bezain ezagunak dira (ziren), Eroski, Zara edo El Corte Ingles, adibidez.

"Apokalipsi" horren azken biktima Forever 21 izan da, oso denbora gutxian berritzen zen arropa kate merkea. Formula arrakastatsua izan zen bere hastapenean, eta konpainiak 800 denda izatera iritsi zen mundu osoan, baina azken garaiotan errentagarritasun faltak ordainketen etendura eragin dio.

Dirudienez, enpresak bere establezimenduen ia erdia itxiko du, eta errentagarrienak diren establezimenduekin bakarrik geratuko da plan batean, jarduera berriz flotatzen saiatzeko.

Errudunak:

Internetek eta kontsumoan izandako ohitura aldaketek eragin oso negatiboa izan dute enpresa horren kontuetan. Online salmentari dagokionez, denda ez da gai izan salmenta-kanal berri horretara egokitzeko eta haren onurarako aprobetxatzeko.

New Yorkeko Urrezko Milaren amaiera:

Eta bitartean, New Yorkeko Bosgarren Etorbidean saltokiak ixten jarraitzen dute, lehen kale horretako fatxadak okupatzen zituzten luxuzko denda ospetsuak lokal hutsei uzten ari dira "alokatu egiten da" kartelarekin. Gap, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Calvin Klein edo Roberto Cavalli bezalako izenak dira, euren antzinako kokalekuan jada eskuragarri ez daudenak. Baina gehiago ere badaude, hauek ez baitziren kateko beste denda bat, denda nagusia ziren, handiena, luxuzkoena eta esanguratsuena.

Internet?

Bai, baina merkataritza elektronikoa ez da soilik itxiera horien erruduna. Egia da luxuzko produktuen online salmentak% 25 inguruko merkatu-kuota duela, baina badira gehiago ere, hala nola hain esklusiboa den eremu horretan ordaintzen diren alokairu altuak, urtero 20.733 euro ordaintzen baitira metro koadro bakoitzeko. Kostu hori oso lauza astuna da denda batentzat.

Ba al dago etorkizunik?

New Yorkerako? Zalantzarik gabe, urtero 65 milioi turista inguru etortzen direnez, argi dago erosketa-turismoak hiri hau AEBetako merkataritzaren hiriburu izaten lagunduko duela. Bosgarren Etorbideko Etorbidea? Hori beste istorio bat da, agian aurkituko du, baina baliteke luxuzkoa ez izatea.

Artikulu hau ere zure interesekoa izan daiteke:
Aberatsek ere badakite negar egiten 2: Krisi banaketa denda sari handietan
Aberatsek ere badakite negar egiten 3: Erraldoi(batzu)en erortzea

EGILEA:
Borja Escalona
Merkataritzarako Teknikaria
Gernika-Lumoko Merkataritzako Bulego Teknikoak sortua


ZURE USTEZ BERRI HAU INTERESGARRIA DA ZABALDU INTERNET-EN:

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina