BIG DATA MERKATARITZAN
Informazio hau gazteleraz ere irakurri dezakezuBig datari buruz asko entzun dugu, eta burura datorkigun galdera da: Zertarako balio dit niri hOrrek? Hauxe da txikizkako merkataritzaren esparruan horretan aritzen den enpresa baten erantzuna: ShopperTrack
Enpresa horren arabera, 2019-2020an pertsona gehien joango dira dendetara:
- Black Fridayren hurrengo larunbatean (azaroak 30)
- Abenduak 21, larunbata
- 2020ko urtarrilaren 4a, larunbata
- 2020ko urtarrilaren 11
Data ezagunak
Datak aztertuz gero, honako hau ikusiko dugu:- Azaroak 30: black Friday jada denden kultura herrikoian finkatu da, eta kasu askotan ez da egun bakar batera mugatzen, aste oso batera baizik. Hurrengo egunean, larunbatean, bisita gehiago izango dituztenetako bat izatea espero dute.
- Abenduak 21: Eguberri aurreko azken larunbatean, batzuek Superlarunbata ere deitzen diote, zure dendarako funtsezkoa den eguna.
- Urtarrilak 4: 2020an, urtarrilaren 6a astelehena izango da eta horrek aurreko egunean (urtarrilak 4, larunbata) bisitari kopuru handia izatea eragingo du, are gehiago asteburuan.
- Urtarrilak 11: Liberatuta egon arren, urtarrilaren 7ak jarraitzen du publiko zabalarentzat merkealdiaren hasiera markatzen, merkealdiko lehen larunbata (urtarrilaren 11) denboraldi horretako data garrantzitsu bat izango da, gehien ez bada.
Merkataritzaren estrategiak:
Denda fisikoak merkataritzaren errege izaten jarraitzen du, data hauek saltzeko urrezko aukera dira. Tratu pertsonala, aholkularitza, zerbitzu erantsiak,... klik batekin erosteko denda berezi eta ezberdin bati egiten dion guztiak izan behar du bereizketaren gakoak.Arrakasta izateko gauza asko egin behar dira, eta denak ondo
Informazio gehiago:
Artikulu originala (gaztelaniaz)EGILEA:
Borja Escalona
Merkataritzarako Teknikaria
Gernika-Lumoko Merkataritzako Bulego Teknikoak sortua
ZURE USTEZ BERRI HAU INTERESGARRIA DA ZABALDU INTERNET-EN:
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina