2025(e)ko otsailaren 28(a), ostirala

Hiriko merkataritzaren joerak 2025ean

ZERK MUGITUKO DU KONTSUMITZAILEA 2025EAN

Informazio hau gazteleraz ere irakurri dezakezu

Celestino Martínez Actualiza Retail aholkularitza-enpresako arduradunak, hiriko saltokiak eguneratzeko eta modernizatzeko proiektuak garatzen adituak, artikulu berri bat eskaintzen digu bere blogean, 2025. urteko kontsumoaren portaeraren oinarri izango diren 12 puntuak azalduz.

Hiriko denda: oraina eta etorkizuna

Artikuluak argi uzten duen gauzetako bat da hiri-merkataritzak etorkizuna duela, baina, horretarako, beharrezkoa da eguneratzea, bezeroak eskatzen duenera egokitzea. Gizartean eskaria dago, baina hori bete ahal izateko beharrezkoa da pertsona bat gure lokalean sartzea eragiten duen gakoarekin asmatzea.

Ez da nahikoa pertsiana irekitzea, beharrezkoa da espazio osoak ez esatea, baizik eta bezeroari oihu egitea: "sartu. Behar duzuna daukat, nola behar duzun, noiz behar duzun eta, zergatik ez esan, gustatzen zaizun prezioan ".

Hona hemen artikuluak jorratzen dituen joeretako batzuk:

Iraunkortasuna ez da salmenta-argudio unibertsala

Kontzeptu hori, iraunkortasuna, salmenten argudio ia magiko gisa erabiltzen da oro har. Badirudi nahikoa dela negozio edo produktu bat jasangarria dela esatea bideragarritasun ekonomikoa bermatzeko.

Hala ere, errealitatea oso bestelakoa da. Gauza bat da jendeak zer egingo duen esaten duena, eta beste bat oso desberdina benetan egiten duena. Egiaren eta kontsumoaren arloan, beste alderdi batzuk lehenesten dira. Eta, horien artean, klasikoenetako batek (prezioak) askoz pisu handiagoa du produktua jasangarria den ala ez jakiteak baino.

Silver kontsumitzailea izan daiteke tokiko merkataritzarako helbururik onena

30 eta 50 urte bitarteko segmentuan bezeroak berritzeak dakarren erronkaren aurrean, beste aukera bat planteatzen da, batez ere dagoeneko antzinatasuna duten eta bezeroek zein langileek adin hori gainditzen duten saltokientzat.

Adibidez, ez da posible batez besteko 60 urte inguruko bezeroak dituen saltoki batean 30 urteko gazteak erakartzen hastea. Arrazoiak asko dira, agian ez da interesgarria negozioarentzat.

Erosketa-esperientzia are diferentzialagoa izango da

Hori gero eta garrantzitsuagoa da tokiko merkataritzan. Saltokiaren alderdi fisikoak gero eta garrantzi handiagoa du eta esperientzia atsegina eta egokia eskaintzen jakitea funtsezkoa da dendaren arrakastarako.

Marka natibo digitalak ere, web orri gisa zuzenean agertu direnak, denda fisikora pasatzen ari dira, hazteko estrategiaren zati gisa. Zerbaitegatik izango da.

Hau joeren laburpen bat besterik ez da, Celestinok guztira 12 azaltzen dizkigu, artikulu osoa HEMEN irakur dezakezu (espainieraz).

EGILEA:
Borja Escalona
Merkataritzarako Teknikaria
Gernika-Lumoko Merkataritzako Bulego Teknikoak sortua


ZURE USTEZ BERRI HAU INTERESGARRIA DA ZABALDU INTERNET-EN:

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina