2023(e)ko maiatzaren 24(a), asteazkena

Bezeroak gaztetzea: Beharrezko erronka

BEZEROAK GAZTETZEA: ERRONKA BAT

Informazio hau gazteleraz ere irakurri dezakezu

Auzoko denda baterako bezero gazteak erakartzea ezinezkoa izan daiteke, baina ez da horrela, baina egia da erronka bat dela.

Hizkuntza bera:

Hori lortzeko, garrantzitsuena haien hizkuntza bera hitz egitea eta beren kanal berak erabiltzea da. Horrekin ez da sare sozialak bakarrik erabiltzea, hiriko merkataritzaren klasikoak ere erabil daitezke (erakusleihoa, liburuxkak...), baina publiko horri egokituta.

Aholku batzuk:

Hona hemen bezero gazte berriak atzemateko erabil daitezkeen ideia batzuk. Negozio bakoitzaren egoeraren arabera aplika daitezkeen aholkuak, kasu bakoitzean egokitu beharrekoak.
  • Presentzia sare sozialetan:Gutxienez presentzia Interneten. Funtsezkoa da sarean bilatzen duen edonork zure denda aurkitzea; bestela, ez dago dendarik. Gainera, sare sozialetan profilak sortzen badira, ikusgarritasuna sor daiteke. Hori bai, kasu honetan eduki garrantzitsua sortu behar da sare horiek elikatzeko.
  • Lokal erakargarriaren diseinua: Funtsezkoa da dendak itxura moderno eta erakargarria duela ziurtatzea. Argiztapen egokia erabiltzea, produktuak modu ordenatuan erakustea eta gazteentzat interesgarriak izan daitezkeen artikuluak nabarmentzea dira gakoak. Kasu batzuetan, bezeroak sentitu eta sozializatzeko gune eroso bat izateko aukera ere kontuan har daiteke.
  • Promozio eta deskontu bereziak: Bezero gazteentzako promozio eta deskontu esklusiboak eskaintzea gakoa izan daiteke. Fideltasun-programak, hurrengo erosketa baterako deskontu-kupoiak edo produktu jakin batzuetarako sustapen bereziak abiaraz daitezke. Beti sektore honetarako interesa izan dezaketen produktuen bila.
  • Tokiko ekitaldietan parte hartzea: Lankidetza ezartzea gazteak erakartzen dituzten tokiko ekitaldi edo jarduerekin, hala nola jaialdiak, kontzertuak, kirol-gaitasunak, besteak beste. Ekitaldi horietan babestu edo egon daitezke, baina ez dira mugatzen dirua edukitzera eta kartel baten ertz marjinal batean agertzera. Parte-hartze aktiboa eta agerikoa behar da.
  • Erosketa pertsonalizatuaren esperientzia: Funtsezkoa da gazteentzako erosketa-esperientzia pertsonalizatua eta atsegina sortzea. Langileekiko interakzioa sustatzea, produktuei buruzko aholkularitza eskaintzea eta haien iradokizunak entzutea. Haien itxaropenei erantzuten jakin behar da, erosketa-esperientzia positiboa sortuz.
  • Joeretara egokitzea: Gazteek produktu eta zerbitzuei dagokienez dituzten joera eta lehentasunen berri izan behar da. Beren gustu eta beharretara egokitzen diren hainbat produktu dituztela ziurtatzea. Beti da garrantzitsua berritzea eta egokitzea, bezero-segmentu horren interesari eusteko.

Ondorioa:

Funtsezkoa da publiko gaztea ulertzea eta estrategiak bere lehentasunen arabera egokitzea. Haien iritziak eta iruzkinak entzutea, hobetzeko eta bilatzen ari direna eskaintzeko.

EGILEA:
Borja Escalona
Merkataritzarako Teknikaria
Gernika-Lumoko Merkataritzako Bulego Teknikoak sortua


ZURE USTEZ BERRI HAU INTERESGARRIA DA ZABALDU INTERNET-EN:

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina