BEZERO BERRIAK ERAKARTZEKO ESTRATEGIAK

Gure kaleetako denda txikiak lehia basatiaren mende daude. Mehatxua aspaldi zen hurbileko herri baten kanpoaldean zabaltzen zen azalera handia; orain, berriz, pertsona bakoitzak esku artean darama lehia. Internet bidezko erosketari esker, hainbat produktu eta denda eskura daitezke, ez beti herrialde berean.
Eta, hala ere, sormenarekin eta plangintzarekin oraindik badaude tresnak auzoko dendak merkatu horretan lehiatu ahal izateko. Hona hemen horietako batzuk:
- Erosketa-esperientziak ezberdintasuna markatzen du: giro atsegina sortzea, arreta pertsonalizatua eskaintzea eta ekitaldi esklusiboak antolatzea fidelizazioa areagotzen du eta Internetek imitatu ezin duen zerbait da.
- Digitalizazioa funtsezkoa da: webgune optimizatu bat izatea, presentzia aktiboa sare sozialetan eta ikusgarritasuna hobetzeko publizitate-kanpainak. Presentzia hori ezinbestekoa da gure mundu digitalean. Erronka da webguneko bisitak dendako bisita bihurtzea.
- Beste negozio batzuekiko lankidetzek sinergiak sortzen dituzte eta publiko berriak erakar ditzakete. Egin promozio gurutzatuak beste denda batzuekin lotura horiek handitzeko eta zerbait berezia eskaintzeko.
- Fidelizazio-programa bat sartzea, bezeroek zure dendan erosterakoan etekinak lortzeko.
Azkenean, gakoa kontsumitzaileekin bereiztea eta emozionalki konektatzea da, merkataritza haien bizimoduaren parte izan dadin.
EGILEA:
Borja Escalona
Merkataritzarako Teknikaria
Gernika-Lumoko Merkataritzako Bulego Teknikoak sortua
ZURE USTEZ BERRI HAU INTERESGARRIA DA ZABALDU INTERNET-EN:
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina