2023: EGONKORTASUN GEHIEGI
Informazio hau gazteleraz ere irakurri dezakezuEuskal AEko txikizkako sektorearen salmentak %0,9 gehitu ziren 2023. urte osoan, Eustatek landutako datuen arabera
Oharra: Kalkulu guztiak prezio konstanteetan egiten dira, hau da, inflazioaren eragina kenduta.
Euskal AEko Txikizkako Merkataritzaren Indizea. Urte arteko eta hilabete arteko aldakuntza-tasak (p). 2023/IV | |||
Prezio finkoak | |||
t / t-4 |
t / t-1 |
At / At-4 |
|
INDIZE OROKORRA lurralde historikoaren arabera | |||
Euskal AE | 0,3 |
0,3 |
0,9 |
Araba/Álava | -0,1 |
0,4 |
-1,3 |
Bizkaia | 0,2 |
0,1 |
2,0 |
Gipuzkoa | 0,6 |
0,5 |
0,2 |
INDIZE OROKORRA sektorearen arabera | |||
Janariak | 0,9 |
-1,1 |
1,2 |
Elikagaien saltoki espezializatuak | 1,3 |
-0,2 |
-0,9 |
Elikagaiak nagusi diren establezimendu ez-espezializatuak | 0,6 |
-1,8 |
2,1 |
Gainerako produktuak | 1,1 |
2,0 |
1,4 |
Pertsonaren ekipamenduan espezializatutako establezimenduak | 2,8 |
0,5 |
3,8 |
Etxearen ekipamenduan espezializatutako establezimenduak | -1,5 |
1,7 |
-2,4 |
Kontsumoko beste ondasunetan espezializatutako establezimenduak | 6,0 |
0,9 |
5,8 |
Gainerako produktuak nagusi diren establezimendu ez-espezializatuak | -0,8 |
-1,2 |
1,7 |
Automoziorako erregaia | -8,4 |
-3,3 |
-3,6 |
INDIZE OROKORRA gasolindegirik gabe | 1,0 |
0,5 |
1,3 |
LANGILERIA-INDIZEA | |||
Euskal AE | 1,1 |
-0,2 |
1,3 |
(p) Behinbehineko datuak | |||
t / t-4 Urteen arteko aldakuntza. Egutegi eraginak zuzendutako datuak | |||
t / t-1 Hiruhileko arteko aldakuntza. Datu desestazionalizatuak | |||
At/A(t4) Lehen hiruhilekotik behatutako azkenekora arte metatutako aldiko urte arteko tasa (At) aurreko urtean metatutako aldi beraren aldean. | |||
Iturria: Eustat. Txikizkako Merkataritzaren Indizea (BMIt) |
Elikadurako txikizkako merkataritzaren barruan, elikagaietan, edarietan eta tabakoan espezializatutako merkataritzako salmentak (fruta-dendak, harategiak, arrandegiak, etab.) %1,3 gehitu dira 2022ko laugarren hiruhilekoaren aldean. Supermerkatuen eta Hipermerkatuen salmentak, bestalde, %0,6 igo dira urte arteko terminoetan.
Gainerako produktuen txikizkako merkataritzaren barruan, bestelako kontsumo-ondasunetan espezializatutako sektorean (besteak beste, kirol-artikuluak, jokoak edo jostailuak) salmentak %6,0 igo dira aurreko urteko laugarren hiruhilekoaren aldean. Pertsonen ekipamenduan espezializatutako sektorean (arropa, oinetakoak, produktu kosmetikoak edo higienekoak) %2,8ko igoera izan da.
Aitzitik, Etxeko ekipamenduaren sektorean (etxetresna elektrikoak, altzariak eta telekomunikazio-ekipoak) eta Espezializatu gabeko eta gainerako produktuen sektorean (korrespondentzia edo Internet) salmenta-bolumena %1,5 eta %0,8 jaitsi da urte artean, hurrenez hurren.
Jatorrizko oharraren esteka: EUSTAT
EGILEA:
Borja Escalona
Merkataritzarako Teknikaria
Gernika-Lumoko Merkataritzako Bulego Teknikoak sortua
ZURE USTEZ BERRI HAU INTERESGARRIA DA ZABALDU INTERNET-EN:
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina