2024(e)ko martxoaren 26(a), asteartea

Eustat: Txikizkako merkataritzaren indizea (2023/IV)

2023: EGONKORTASUN GEHIEGI

Informazio hau gazteleraz ere irakurri dezakezu

Euskal AEko txikizkako sektorearen salmentak %0,9 gehitu ziren 2023. urte osoan, Eustatek landutako datuen arabera


Oharra: Kalkulu guztiak prezio konstanteetan egiten dira, hau da, inflazioaren eragina kenduta.


Euskal AEko Txikizkako Merkataritzaren Indizea. Urte arteko eta hilabete arteko aldakuntza-tasak (p). 2023/IV
Prezio finkoak
t / t-4
t / t-1
At / At-4
INDIZE OROKORRA lurralde historikoaren arabera
Euskal AE
0,3
0,3
0,9
Araba/Álava
-0,1
0,4
-1,3
Bizkaia
0,2
0,1
2,0
Gipuzkoa
0,6
0,5
0,2
INDIZE OROKORRA sektorearen arabera
Janariak
0,9
-1,1
1,2
Elikagaien saltoki espezializatuak
1,3
-0,2
-0,9
Elikagaiak nagusi diren establezimendu ez-espezializatuak
0,6
-1,8
2,1
Gainerako produktuak
1,1
2,0
1,4
Pertsonaren ekipamenduan espezializatutako establezimenduak
2,8
0,5
3,8
Etxearen ekipamenduan espezializatutako establezimenduak
-1,5
1,7
-2,4
Kontsumoko beste ondasunetan espezializatutako establezimenduak
6,0
0,9
5,8
Gainerako produktuak nagusi diren establezimendu ez-espezializatuak
-0,8
-1,2
1,7
Automoziorako erregaia
-8,4
-3,3
-3,6
INDIZE OROKORRA gasolindegirik gabe
1,0
0,5
1,3
LANGILERIA-INDIZEA
Euskal AE
1,1
-0,2
1,3
(p) Behinbehineko datuak
t / t-4 Urteen arteko aldakuntza. Egutegi eraginak zuzendutako datuak
t / t-1 Hiruhileko arteko aldakuntza. Datu desestazionalizatuak
At/A(t4) Lehen hiruhilekotik behatutako azkenekora arte metatutako aldiko urte arteko tasa (At) aurreko urtean metatutako aldi beraren aldean.
Iturria: Eustat. Txikizkako Merkataritzaren Indizea (BMIt)

Elikadurako txikizkako merkataritzaren barruan, elikagaietan, edarietan eta tabakoan espezializatutako merkataritzako salmentak (fruta-dendak, harategiak, arrandegiak, etab.) %1,3 gehitu dira 2022ko laugarren hiruhilekoaren aldean. Supermerkatuen eta Hipermerkatuen salmentak, bestalde, %0,6 igo dira urte arteko terminoetan.

Gainerako produktuen txikizkako merkataritzaren barruan, bestelako kontsumo-ondasunetan espezializatutako sektorean (besteak beste, kirol-artikuluak, jokoak edo jostailuak) salmentak %6,0 igo dira aurreko urteko laugarren hiruhilekoaren aldean. Pertsonen ekipamenduan espezializatutako sektorean (arropa, oinetakoak, produktu kosmetikoak edo higienekoak) %2,8ko igoera izan da.

Aitzitik, Etxeko ekipamenduaren sektorean (etxetresna elektrikoak, altzariak eta telekomunikazio-ekipoak) eta Espezializatu gabeko eta gainerako produktuen sektorean (korrespondentzia edo Internet) salmenta-bolumena %1,5 eta %0,8 jaitsi da urte artean, hurrenez hurren.

Jatorrizko oharraren esteka: EUSTAT

EGILEA:
Borja Escalona
Merkataritzarako Teknikaria
Gernika-Lumoko Merkataritzako Bulego Teknikoak sortua


ZURE USTEZ BERRI HAU INTERESGARRIA DA ZABALDU INTERNET-EN:

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina