2023(e)ko abenduaren 11(a), astelehena

Umorea marketin-tresna gisa

UMOREA ETA MARKETINA

Informazio hau gazteleraz ere irakurri dezakezu

Egoera desesperatua denean, batzuek amore eman eta hondoratu egiten dira, eta beste batzuek aurrera egiten dute, hortzak estutuz eta botatzen diotenari eutsiz. Baina badago bizitzari irribarrez begiratzen dion talde bat ere, eta umorea erabiltzen du ihes-balbula gisa. Hori da Toledoko oroigarri-merkatarien kanpaina honen kasua; izan ere, azken urteotan pairatzen ari diren egoera ekonomiko larriaren aurrean, kanpaina honen alde egin dute egoera txarraren berri emateko.

Turismoaren mendekotasuna

Toledok turista eta bisitari asko jasotzen ditu urtean, eta inguruko produktu tipikoak eskaintzen dizkieten establezimendu asko ditu. Horien artean, zalantzarik gabe, arma zurien forjaketarekin lotutako guztia dago, fantasiazko zein historiko produktuak. Kanpoko eskari batekiko mendekotasun horren ondorioz, sektore horrek batez ere covidaren ondorioak jasan zituen (edo, hobeto esanda, konfinamenduaren eta ondorengo joan-etorriak mugatzearen ondorioak). Arazo horiek ezin izan ziren diru-laguntzekin konpondu, eta larriagotu egin ziren neguko klimatologia txarrarekin hurrengo urteetan.

Turismoak nekazaritzarekin partekatzen du kontrolatu ezin diren aldagaiei buruzko ziurgabetasun hori, eta gaizki emanda datozenean uztan nabaritzen da, edo, kasu honetan bezala, bisitan datorren bezeroa duten denden emaitzetan.

Gure desiorik onenak denda hauentzat eta gure babes osoa. Espero dezagun eskelek diotena errealitate ez bihurtzea.

EGILEA:
Borja Escalona
Merkataritzarako Teknikaria
Gernika-Lumoko Merkataritzako Bulego Teknikoak sortua


ZURE USTEZ BERRI HAU INTERESGARRIA DA ZABALDU INTERNET-EN:

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina