2020(e)ko urriaren 22(a), osteguna

Merkataritzako sari nazionalak

MERKATARITZAKO SARI NAZIONALAK

Informazio hau gazteleraz ere irakurri dezakezu

Industria, Merkataritza eta Turismo Ministerioak 15000 euroko saria duten Merkataritzako Sari Nazionaletarako deialdia ireki berri du.

Nortzuk aurkez daitezkeen:

Enpresaburu autonomoak eta txikizkako merkataritzan aritzen diren merkataritza-sozietateak izan daitezke hautagai, baldin eta Jarduera Ekonomikoen gaineko Zergaren 64., 65. eta 66. epigrafeetan badaude (elikagaien merkataritza eta elikagaiena ez den merkataritza).

Zer baloratzen den:

  1. Negozioan teknologia berriak sartzea, bai kudeaketari dagokionez, bai merkaturatze-prozesuari dagokionez (30 puntu, gehienez).
  2. Webaren edukia, on line erosteko aukera, kontsumitzailearekin komunikatzeko bideak eta marketin digitala erabiltzea (30 puntu, gehienez).
  3. Norberaren markaren erregistroa, kalitate-sistema homologatuak ezartzea edo hautagaitza aurkezteko unean indarrean dauden kalitate-ziurtagiriak lortzea (15 puntu, gehienez).
  4. Azken bost urteetako produktuari dagokion berrikuntza (15 puntura arte).
  5. Etengabeko prestakuntzako eta gaitasun teknologikoen garapeneko prozesuak, hala erdi-mailako agintarienak, dendako langileenak, komertzialenak, bai eta beste langile batzuenak ere, azken bost urteetan, kontsumitzailearen gogobetetasunean eragiten dutenak (15 puntu, gehienez).
  6. Merkataritza-asoziazionismoa hobetzea, lehendik ezarritako talde/elkarteetan sartuz edo berriak sortuz (10 puntu, gehienez).
  7. Belaunaldi-txanda eta antzinatasuna merkataritza-jardueran (10 puntu, gehienez).
  8. Enpresa-dimentsioa handitzea, bai kapital-prestakuntzan, bai lurralde-ezarpenean. Horretarako, sukurtsalak/frankiziak irekiko dira, eta beste enpresa batzuekin akordioa lortuko da, merkataritza-kanalean edo nazioartekotzean parte hartu ahal izateko, estadio guztietan (15 puntu, gehienez).
  9. Merkaturatze-prozesuak hobetzea, eragin berezia izan dezan azken kontsumitzaileari kostuak eta prezioak jaistean, eta emandako zerbitzuak hobetzea, arreta berezia jarriz erosketa-turismoan eta enpresaren gizarte-erantzukizunean (10 puntura arte).


Hautagaitzak non aurkeztu:

Eskabidea Secretaría de Estado de Comercio-ren egoitza elektronikoaren bidez aurkeztu ahal izango da, helbide honetan:
SEDE ELECTRÓNICA

Epea:

Hautagaitzak 2020ko urriaren 31ra arte aurkeztu ahal izango dira.

EGILEA:
Borja Escalona
Merkataritzarako Teknikaria
Gernika-Lumoko Merkataritzako Bulego Teknikoak sortua


ZURE USTEZ BERRI HAU INTERESGARRIA DA ZABALDU INTERNET-EN:

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina